uppdatering torsdag

chabolo :)
som ni vet så har min dator slutat samarbeta med mig så jag hade ingen dator tills nu :) jag har fått låna mina bröders dator ikväll/inatt/imorgon förmiddag :) imorn ska vi köpa ny byrå åt dom och snart fyller dom år så dom ska få min gamla dator in i sitt rum imorn så då kan jag spela wow på den tills dom vill sitta där och så har jag deras bärbara på kvällarna/nätterna , det blir kanon bra :) speciellt när dom åker hem till sin mamma igen för då kan jag sitta där hela nätterna och spela , då jävlar ska jag power levla :) måste ju bli 70 igen innan jul :P helst innan oktober fan :P haha
men iaf så ska jag lägga mig och titta på SATC nu :) är på fjärde säsongen , bara den + 2 till kvar :D och ska vara klar innan måndag, så jag får ligga i hela helgen , så det är ju positivt att det ska bli dåligt väder för jag kan ju inte sitta inne hela dagarna när det är fint väder åså :P hehe .

aja hare great , höörs , hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0