vaknat

god morgon :)
Precis vaknat igen , det blev ännu en sen natt .. Johan kom hit och skulle säga hej på vägen hem från sin kompis på typ skälby eller nått . han skulle gå därifrån till gryta , och han va skit packad så jag ville ju inte det så jag fick med han in til mig och la honom i min säng och han somnade direkt , vilket va bra , för jag va skit trött :P men jag ville inte lägga mig bredvid han för man vet aldrig om han kanske får värsta spy attacken och spyr på mig så jag tog 3 tjocka täcken och vek ihop dom dubbelt och la dom uppepå varandra så dom bildade en madrass ;) haha . på den sov jag på golvet , ganska ont i ryggen idag , hahah . men sen när johan gick hem så la jag mig i min säng direkt , ganska mycket skönare :P hahha . så nu har jag precis vaknat igen och ska nu gå ut i solen och lägga mig och hoppas på att jag kanske somnar där igen :P huhuh ..

hörs senare , hooojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0