behind closed doors

jag har så fruktansvärt tråkigt, jag sitter och läser teori så jag lär mig skiten bättre än vad jag redan kan det så jag är säker på att jag inte misslyckas när jag ska göra teoriprovet sen ..
eftersom jag är helt ensam hemma, eller nja jag har ju 2katter oxå men dom går ju inte & prata med så :P men eftersom jag är ensam så har jag ägnat mig åt att ta lite fula kort på mig själv :P jag gör mig verkligen inte bra på bild, man brukar ju vara snygg i verkligheten och ful på bild eller snygg på bild och ful i verkligheten , men jag är verkligen inget av det, jag är ful både och :/ men jag fick iaf en bild som jag blev nöjd med ! lägger upp den i det här inlägget !

ska plugga vidare, hare så bra, hej svejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0