borde jag

.... vara orolig och livrädd !? jag såg precis sista avsnittet av säsong 5 av One tree hill , och i det avsnittet blir Dan, den elaka jävla fadern i serien, på körd av en bil .. och i mitt förra inlägg skrev jag om min far och vad jag känner åså om/för honom osv , jag skrev även om en olycka, tänk om det här avsnittet vill säga mig att min far kommer bli överkörd inom kort :'(  ? är jag helt galen och dum som tänker så ? jag vart fan livrädd när jag såg det, blev helt ställd ..

förövrigt måste jag vänta typ till efter september på att nya säsongen kommer och fortsättningen på det som hände i sista :O feting långt kvar, tur att jag har alla säsonger så jag kan kolla på hela serien några ggr innan nästa säsong kommer :) älska one tree hill <3<3

ska sova nu , eller ja , jag ska titta på The holiday och sova :) hehe . Chabolo och sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0