chabolo

chabolo allihopa :D
idag har jag fan haft tråkigt , min lillasyster har förstört hela nästa vecka för mig, jag måste vara barnvakt åt henne hela veckan bara för att hon inte vill vara hos vår far, s¨å då måste jag typ vara hemma 24/7, och det är ju jätte skoj , förbannade jävla cp unge . sen äre power meet då oxå så då kan jag inte gå ner & kolla på det bara för att hon är hemma :/

just nu sitter jag och tjaffsar med jim söderberg, han är så jävla överbeskyddande, han låter mig inte göra som jag vill & prova nya saker, han tycker heller inte att jag ska gå på bio själv, ja menar, det är ju fan inte farligt eller tråkigt att gå på bio själv, vad kan hända :P? hahaha . Lilla jim :P hahaha

det blir inge bio idag , jag orkar fan inte , tittar på film hemma istället, kankse blir bio imorn istället ..
 hejs svejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0