:D

chabolo :D
precis kommit hem från stan , jag följde med johanna & bytte hennes stav i tungan imorse , jag skulle pierca mig men det blev inte så för johanna hade tajt om tid så får bli till & göra det imorn istället :)
jag var med mor&far på autrium och käkade idag, riktigt smarrigt faktiskt :) hehe . sen gick vi & köpte alkohol , mums :) sen gick vi runt lite på stan, jag köpte två tröjor bara , måste ju spara pengar t piercingen ;) hehe .

för övrigt har jag blivit sjukt förkyld/allergisk, det är sjukt jävla jobbigt , näsan och ögonen rinner som satan , så jävla jobbigt :(

aja , ska kura ner mig i sängen nu & tycka synd om mig själv :P hehe .
hare så bra , chabolo :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0