feting beslutsångest

ååh jag har nå sjukt med beslutsångest, vet fan inte hur jag ska göra .... blir galen ! jag och johanna pratade idag om ifall jag skulle följa med henne & hennes polare t P&L på onsdag och jag hittade en rätt billig biljett på blocket åså med allt åså . problemet är bara pengar åså, asså visst jag har pengar på ett sparkonto som jag kan ta av men dom är det ju tänkt att jag ska spara till viktigare saker än en festival lixom .. men eftersom det är mitt sista riktiga sommarlov så vill jag ju ha roligt i sommar åså.. sen finns det ett problem till att jag kan inte fråga mormor om eventuella pengar heller för jag har redan fått typ 3947823528659miljoner kronor av henne så känns väldigt fel att fråga henne om mer åså :/ sen vill jag ju pierca mig oxå och då får det vänta för jag kan inte pierca mig och sen åka på festival och vara nykter på festivalen :O det låter ju sjukt tråkigt fan ! fast jag kan ju pierca mig efter festivalen eller ännu senare , efter power meet & då blir det 2 veckor utan alkohol och inge krogen :/ åååh jag vet inte hur jag vill göra !
fan va allt ska vara jobbigt då ! ååååh .
aja ska lägga mig nu , ska upp på stan med johanna imorn , hare bra hejs ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0