filmmm

har precis tittat på en ganska bra film som gick på kanal 9 ..
men nu ska jag nog lägga mig & titta på en annan film som jag fixat , hehe . Two weeks hette den , den verkade rätt okej, håller på & fixar 10,000 BC , men den tar väldigt lång tid på sig , väldigt jobbigt , jag som ville se den inatt , men den är typ klar vid 1-2 så får se den då istället :D den är sjukt bra , såg den på bio i gbg när jag var där sist med johan , förövrigt kommer jag sakna hans familj och släkt i gbg väldigt mycket :( men jag ska iaf åka ner dit & shoppa med Cissi, hans faster :) hehe .
men ska kolla filmen nu , hare så bra , kanske skriver nå mer senare, får se hur trött jag blir :P Chabolo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0