fotbollen

fy satan va Sverige spelade dåligt , dom gav inte ens allt dom kunde för att vinna matchen, dom försökte inte ens, efter att ryssland gjorde första målet gav Sverige upp och lät dom få det andra fan.. fast jag tycker inte att Ryssland spelade bra heller, dom hade massor med chanser men slängde iväg dom av ngn konstig anledning .

aja efter matchen tog jag & tessan hennes syter , jessicas moppe och åkte och hämtade ett par byxor hos henne som tessan skulle ha med sej till öland imorn, satan va länge sedan det var jag åkte moppe fan :P inte gjort det sedan jag började övningsköra fan :P hahah .. vi pratade gamla minnen från tiden då vi åkte på tessans & min moppe :P vi har bytt plats på moppen under tiden vi kört ( kungar på det ;) vi har kört väldigt onyktra från bjurhovda , vi har åkte en hel del till hökåsen på moppe och gjort en hel del andra dumma och mindre dumma saker.  vi har iaf alltid haft roligt :D

aja ska väll dricka lite öl nu och äta chips .. Hare bra <3

jag saknar dig :$ <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan! :) Tyvärr vann du inte min Header-tävling :/ Men det är bara att hålla utkik! Det kanske kommer en till någon gång, vem vet. Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-06-18 @ 23:59:44
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0