ggo´natt

precis kollat på lite gossip girl , såg dom 3 första avsnitten av säsong 1 :P jag är lite av en nötare, kollar på samma serie många ggr :P jag har nog sett One tree hill´s 4 första säsonger iaf 7-8ggr , och jag tröttnar aldrig, dom får mig faktiskt att må ganksa bra .. så nu ska jag börja kolla på Gossip Girl oxå och nöta sönder den serien oxå :P hehe .
fast atm håller jag på & fixar 2900 Happiness, som förhoppningsvis är klar till imorn :) det är ju trotsallt 47avsnitt :P haha , så det tar lite tid :P
men nu ska jag ta och lägga mig , mor&far åker ju till Tyskland om 10timmar ..
god natt <3

det blev någe fel inatt med bloggen så inlägget blev inte inlagt förrän nu , så ni vet skrev jag det här klockan 1-2inatt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0