ggod mmorgon

ggod mmorgon :)
har precis vaknat, så nu sitter jag här vid datan & trökar en stund för sen ska jag plugga teori så det bara skriker om det, kommer vara helt slut av allt pluggande :/

från och med inatt ska jag inte vara uppe så länge som jag vart sedan sommarlovet började, det är fan jobbigt & vara vaken så länge & sova länge, man blir bara mer trött under dagen då + att alla sover då jag själv är vaken och tvärtom :/ inte så himla roligt faktiskt så från och med inatt ska jag inte vara uppe till 5-6 utan jag ska fan sova vid SENAST 3 :)
jag måste somna tidigare imorn natt iaf för på onsdag morgon ska jag med johanna & byta stav i tungan och jag själv ska pierca mig, vart har jag inte bestämt än men någonstans blir det :) vi måste vara klara på stan innan klockan 1 för johanna börjar jobba klockan 2 på erikslund så :P måste typ vara på stan vid 12 :/ tröttt, gääääsp :P haha . men nu ska jag fixa mina nya högtalare t datan och sen äta något , sjukt hungrig :P haha .

hare bra hejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0