god morgon :)

hej hopp allihop :)
idag äre lördag , jag har längtat så :$ hehe . ikväll blire fotboll med jimmmy sen ska vi dra på fest , det ska bli så roligt & mysigt :) carro ska vara fyllechaufför ;) hehe . hon skulle ändå skjutsa sin mamma bästa vän från & till ängsö så då sa hon att hon kunde skjutsa mig när hon inte skjutsade eller var på väg till ängsö :) så denne gång behöver jag inte gå hem .. vi gick hem igår och jag lovar jag ska aldrig mer gå :P hahaha ..

aja jag ska städa mitt rum nu det kan ju inte vara alldeles stökigt när jimmmy kommer ;P hehe .
hej hopp gummisnopp <3

btw , hörde en roligt raggningsreplik igår , "Får min tunga undersöka insidan av din mun;)?" hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0