gossip girl

nu har jag precis kollat klart på säsong 1 av Gossip Girl .. jag börjar fan hata titta på såna här ungdomsserier dom blir bara fel hela tiden, Dan & serena gör slut , och det är ju bara stört, Lily gifter sig med Chucks pappa istället för Rufus och det är ju oxå helt sjukt . Varför kan paren inte bara vara par hela tiden !? Alla dom perfekta paren gör slut hela tiden :/ Som i one tree hill , Nathan & Haley gör slut ett tag men som tur är blir dom tsm igen :) Lucas och Peyton och Brooke gör slut och han blir tillsammans med den andra av dom osv :/ sen kommer den där jävla Lindsey in i bilden och hon förstör allt :/

aja nu ska jag titta på film igen tror ja , så jag kan sova tidigt ikväll ..
hoojs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0