greeeeat

chabolo :D
idag har jag fan inte gjort någonting alls typ, bara slöat med familjen åså, bröderna åker hem imorn i 2veckor så :(
jag och mormor satsade pengar på Spanien-Italien idag, jag vann 300kr för jag satsade på att Spanien skulle vinna :D hehe . med 2-1 men nu vart det ju 0-0 på ordinarie tid + extra 2x15, men dom vann ju iaf med 4/5 straffar mot Italien så jag vann iaf :D och i Tisdags vann jag 100kr för då satsade vi på Sverige-Ryssland matchen och jag satsade på Ryssland :D hehe
på onsdag då fan smälläre då piercar jag mig, fast har inte bestämt om det blir tungan eller överläppen än, det får jag väll ta & göra på onsdag , heheh . har ju fått ihop pengarna nu typ så efter alla bra lag jag satsat på i fotbollen ;) heheh . sen tycker ju mormor om mig så mycket så hon kommer skicka med extra ;) hehehe . aja jag ska lägga mig & titta på P.s. i love you , nu .. hare så bra , heeejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0