hahaha

hej allesammans :)
nu ska ni få höra någe roligt :) min sommar kändes piss dålig i början av dagen men mot slutet blev den perfekt :) jag har pratat jätte mycket med pojken idag som jag skrev om tidigare :) han är så jävla go , hehe . vi ska träffas på lördagkväll efter fotbollen , han ska sova här :) jag har inte träffat honom sedan i fredags för att han har jobbat hela veckan i sthlm :( men inte långt kvar t lördag så :):)

jag & tessan drog ner på vattendraget idag & tittade på Looptroop , heheh . inte för att det är i min musik smak men det funkar & lyssna på , jag är ju lite av en allätare så ;) hehe . nere på vattendraget möter vi johan mitt ex , när jag senare ser honom sitter han i knät på sitt döö coola 92a ragg , hahaha . båda tittar på mig när jag går förbi och tror att jag ska bli svartsjuk eller något , men vill ni veta en sak? jag bryr mig inte ett skit och jag kände inget inom mig att jag brydde mig heller , det betyder att johan bara är en fis i rymden nu , jag visste inte att jag kände så men nu vet jag att jag gör det, så skööööönt :D och för att ni ens tror att jag skulle bry mig och bli ledsen & börja gråta eller nått , visar att ni är så jävla omogna båda två . hahhaha .
aja jag ska hoppa ner i sängen nu & titta på film och sen ska jag sova så det blir fredag någon gång :) hehe . Sjökrogen imorn med carro, johanna och sofie & kankse tessan , hoppas :)
sov gott allihopa .. hej hopp gummisnopp !

btw, pojken heter JIMMMMY <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0