hallojsan

tjabba tjena hallå ;)
precis kommit hem från stan, har vart där med tussan en sväng och glott lite på gina och sen gick vi till MQ & när vi går ut därifrån piper det om oss , hahaha , lite pinsamt, så vi går in igen och går igenom igen & då var det inte ens om oss det pep, lite pinsamt faktiskt :P hahah . sen gick vi runt lite till på olika affärer sen gick vi till Spicy & åt, göttgöttigöttgött ;) vi satt där i ca 1timme å 20minuter och bara pratade, plötsligt kom tessan in på att hon och en kompis hade haft tråkigt en dag och skrivit en lista på alla som dom hade haft sex med :P så vi satt och funderade ut hur många och vilka jag hade haft sex med och nu ska jag skriva upp listan , hehe . inte häär alltså , bara för mig själv på ett papper, heheh . som jag sedan tänker slänga faktiskt :P hahah .
Tussan kommer över sen efter sin träning och ska kolla fotbollen med mej ;) heehe .. så jag måste röra mig upp till ica snart och köpa öl :D hehe . men ska göra rent åt mina kissar nu, hare bra hörs senare :)

 my göörl Therese "Tussan" Dahlberg <3

Kommentarer
Postat av: Amanda svarar

hahah hur kom det sig att du vart så snäll helt plötsligt? Men om jag ska svara på din fråga så ja.

2008-06-18 @ 15:56:17
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0