hejhopp

hej hopp!
jag märkte att jag inte skrivit något sedan igår , jag glömde uppdatera igår :P jag gjorde iaf inget speciellt igår, typ pluggade lite teori & lite tv och inget annat :P

idag har jag varit & klippt mig , det blev ganska bra faktiskt , efter gick jag till skolan och hämtade min älskade film som carro lånat , The Holiday , världens bästa film , helt seriöst ! sen åkte jag hem och nu sitter jag här och är super duper glad , har bokat teori prov för körkort nu :D hehe . tänker inte säga till någon mer än carro när det är för att hon är så snäll & skjutsar mig hela tiden och för att hon är väldigt väldigt snäll och underbar :)

aja ska väll sätta mig & läsa lite teori då , hehe . hare så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0