hhejsan

hej :D
nu sitter jag här igen ensam :( jocke drog precis för han ska åka t sthlm imorn :P aja , vi har iaf tittat på tv och spelat GH3 , jag typ förlorade ganska så hårt :P han vann 3ggr och jag ingen . han sa innan att han var jätte dålig , men nej nej det var han inte :P haha . aja jag ska ta mig något & äta nu sen ska jag sätta mig i soffan & titta på tv , eftersom alla är så upptagna med sina pojkvänner/flickvänner att dom inte kan umgås med mej och dom som är singlar dom har annat & göra så jag får sitta själv istället :P och familjen dom är i Göteborg och ska gå på Liseberg och Ullared och jag kunde inte följa med för att det inte fanns plats i bilen :/ vilket är min mormors fel , eftersom hon inte ville låna ut bilen t oss :/ ..

aja , nu blire tv och mat och gottesaker hela kvällen :D
hare bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0