idiot !!

hejsan allesammans!
idag är jag väldigt jävla förbannad :@ ... det började med att jag vaknade av väckarklockan klockan 10 för att jag skulle iväg & äta med familjen, när jag kliver ur duschen ringer slem till min mobil och börjar prata om jimmy vår förra mattelärare som vi hade i matte B innan jullovet .. ja ba: jaha okej :P hehe . sen börjar hon snacka om att han haft bort våra uppgifter som vi gjorde i statistik och säger att vi måste göra om dom osv... då blev jag förbannad som satan och klädde på mig och åkte till skolan & skällde ut honom & feg och töntig som han är blir han skit rädd för oss när vi skäller så han har inget & säga i försvar , men det slutar med att vi måste göra om skiten iaf & det tänker jag då tammefan inte göra . kyss mig i arslet jimmy wallon !!

nu sitter jag & färgar håret rött :) ska bli kul & se resultatet senare :)
hej hopp gummisnopp :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0