lörda´

idag äre lördag , och det är ju rätt skönt , imorn åker familjen till Tyskland , eller a, mamma & pappa iaf :P hehe , syrran åker t Pelle, alltså vår riktiga pappa :/ , jag säger hellre pappa till Micke , mammas nya man än till Pelle min riktiga Pappa, för han är inte en pappa för mig . aja , och mina bröder, mickes barn, alltså inte mina riktiga bröder, dom åker hem t sin mamma i sala , så jag blir ensam hemma , det ska bli ganska skönt & vara ensam hemma igen , faktiskt , fast samtidigt så äre jobbigt :) men johannsi kommer hit & bor hos mig i någon dag , det ska bli roligt :)
men ska hoppa in i duschen nu , ska åka & lämna bröderna snart :(
hoojs så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0