one tree hill <3

chabolo :)
jag ligger & tittar på säsong fem av one tree hill nu, asså fan va jag hatar & kolla på den serien men ändå inte , den är väldigt bra och den får mig att må bättre och väcker massor med känslor och tankar , men samtidigt äre jobbigt & gråta hela tiden .
jag har kommit till ett avsnitt där Lucas och Nathan precis fått reda på att deras far, Dan, är väldigt svårt sjuk och är döende och bara har ca 6månader kvar att leva och det får mig att tänka på min egen far, alltså min riktiga far, Pelle ! jag verkligen tål honom inte , jag klarar inte av att prata med honom utan att bli skit förbannad och bara vilja slå honom, men när jag tittar på OTH, så börjar jag undra om det inte är dags att glömma det Pelle gjort och gå vidare utan all ilska osv !? men samtidigt går det inte att förlåta det han gjort, för det tar så hårt på mig att tänka tillbaka på allt som hänt och det får mig bara att må ännu dåligare .. jag vet inte hur jag ska göra !
lixom, tänk om han skulle dö imorn i en olycka eller nått, och jag inte har pratat med honom och förlåtit honom då får jag aldrig chansen att göra det och gå vidare utan min ilska ..

it´s hard living like this, with the pain in my heart, every single day i want to forget about you and move on, but i can´t, and why is that !?

glöm igår, lev för idag och be för imorgon <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0