regret !?

vad gör man när ingen finns vid ens sida ? vad gör man när allt man gör blir fel ? vad gör man när ingen orkar lyssna ? vad gör man när allt man känner är sorg och ångest ?
finns det någon som kan svara på det, nej, det tror jag inte .. finns det någon som förstår vad jag känner just nu och vad jag går igenom ? nej ingen ! det här är den värsta känslan jag någonsin kännt .. vad gör man åt det ? vart finns alla som säger sig vara ens vänner ?
är det meningen att man ska klara sig igenom sånt här helt ensam ? jag är ingen stark person , jag kan inte klara det här helt ensam, jag behöver mina s.k. vänner ..

i really need you !!


Kommentarer
Postat av: Carro

Säg bara till om du behöver mig hjärtat <3

2008-06-18 @ 09:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0