sex and the city

precis lämnat syrran hos Pelle hon ska vara där medan mamma&pappa är i Tyskland , för jag vill inte att hon är hemma med mej för då ställer hon bara till med bråk och problem och det orkar jag inte med så hon får vara hos Pelle !
aja nyss fixat mig för jag ska faktiskt gå på bio ikväll med Tussan , så roligt & mysigt , länge sedan vi gjorde något sånt :) Vi ska gå & se Sex and the city , som jag velat se sedan premiär dagen , som jag dessutom skulle ha sett då men jag hade inge pengar då , lite surt faktiskt :/ men idag smäller det istället :D
och imorn kommer johan hem ifrån sin fader i gbg så jag får äntligen mina pengar som han är skyldig mig , YAY :D ännu mer rik än vad mormor redan gjort mig ;) heheh ..
skriver mer sen , sofie skulle ringa mig ikväll så jag ska prata prata prata med henne länge ikväll :D ska bli så trevligt :) hehe .
aja hörs senare :) hooojs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0