söndag kväll

som jag skrev tidigare så var jag på bio med Tessan , vi såg Sex and the city , den var riktigt bra faktiskt . och jag måste säga att Tessan är en riktig lipsill, haha . hon fällde några tårar lite då & då i filmen , visst det gjorde jag med ngn gång men inte så som tessan gjorde , hehe . sötnos :P
när vi kom hem kollade vi på fotbollen och drack lite cider åså och sen drog hon hem , hon ska köra imorn och sen jobba så hon behövde sin skönhetssömn ;) huhu .
nu sitter jag här ensam och funderar på att fylla på speltid på johans wow account och spela en sväng , men jag är lite skeptisk till det , jag är rädd att jag faller tillbaka :/ aja ska kolla tv lite nu tror jag ..

hoojs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0