söndag

det blev ingen familjefrukost imorse för jag orkade inte upp då dom skulle äta frukost, men jag gick upp en stund senare innan dom skulle åka för att säga hejdå , så nu är mor&far i gbg och ska nog snart gå på båten om dom inte redan gjort det :P

när jag vaknade satte jag på mig träningskläder och gick ut & sprang en bit, visserligen inte så långt , menrunt råby iaf :P det är ju iaf en liten bit , en bra början :) sen har jag gjort en sallad som jag ska leva på hela dagen idag, så nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sätta mig och läsa teori, har ju faktiskt teori provet snart, tänker inte säga när men snart iaf :) hehe .

så nu hoppar jag in i duschen , hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0