today

chabolo :)
precis kommit hem från the big city ;) haha . har varit där idag, med mor& far och CARRO , fast mest med Carro för vi gick ju faktiskt inte med mor&far utan vi åt bara med dom annars gick vi ju faktiskt runt själv för mor&ar är så tråkiga & vill gå till tråkiga ställen :P haha . jag skulle köpa löshår men det blev inte så , jag orkade inte gå hela vägen dit, jag hade fel skor& kläder på mig :P och Carro hade väldigt ont i sin häl, stackarn :( hon vart tvungen att köpa nya skor, så det fick bli ett par billiga flippisar på H&M :P ahha . vi fick veta att Carro har 5mm mindre höger fot än vänster fot , haha , hon måste ha två olika storlekar på sina skor , lite roligt faktiskt , men samtidigt synd om henne :P haha . aja för övrigt var det väldigt roligt & trevligt :)
jag köpte ett par svarta jeans, ett par svarta leggings, en vit kofta, ett läppglans, en eyeliner och kuddar till foundation , och allt det under 700kr , riktigt bra faktiskt :) fast sen på vägen hem åkte vi ju faktiskt förbi hummelsta och köpte godis och jag köpte för 73kr :O helt jävla galet, men jag fick ju mkt godis så det räcker iaf minst 2veckor framåt ;) ehhe . om jag inte får hjälp av ngn att äta det förstås:P ahah . aja nu ska jag moffa godis framför tvn :)

chabolo allihopa :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0