tooday

chabolo :)
idag har jag först kollat på Gossip girl , sedan åkte jag med familjen t hälla och kollade lite på rean , jag köpte en tunika, ett bälte och ett halsband på rean :) riktigt fint tillsammans tycker ja faktiskt :) när vi var inne på Kappahl för att micke skulle kolla på en ny skjorta till när dom ska till Tyskland på Söndag :) han tog en som han gick för att prova och på Kappahl på hälla finns det två olika provrums ställen och vi trodde han gick till det vid damkläderna och sen såg vi ett par fula fötter (precis som mickes :P) opch då öppnade mamma draperiet och där stod en tant , hahah , mamma skämdes en hel del och jag kunde inte sluta skratta, det va fan skit roligt, tanten blev rädd , hahaha .
och sen åkte vi till Hasse & Åsa för att Jessica fyllde år, så vi åkte dit & hälsade på och fikade osv :) mina kusiner och min morbror var där med :) jag hoppade lite studsmatta med min yngsta kusin , Jonathan , han är så sööt :)
sen åkte vi hem och nu har jag städat mitt rum och möblerat om , det vart riktigt bra faktiskt , så nu har Johnny Depp ovanför mig igen när jag sover , nu kommer jag sova gott igen :) YAY <3 hehe . men nu ska jag titta på film åså ,hare bra , hoojs <3


 
jonathan på studsmattan :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0