Torsdag :)

godmorgon allesammans :)
igår efter jag tittat på fotbollen satte jag mig & tittade på One tree hill en stund, men av ngn anledning somnade jag under tiden som jag tittade, jag vaknade i soffan klockan 08:13 imorse :P så då gick jag in & la mig i mammas säng och vaknade för 30minuter sedan av att mamma skickade sms om att dom var på väg hem :D:D:D:D ska bli så skönt att dom kommer hem igen, jag har haft så tråkigt utan dom, det är så tyst överallt när dom inte är hemma :P hehe . fast dom är ju bara hemma inatt , sen åker dom igen och kommer hem på lördag kväll eller söndag morgon :P sen blire nog kryssning nästa vecka :D:D super duper skönt, då blire till att köpa massor med alkohol & cigg osv , YAAYYAY :D

aja nu ska jag städa lite innan la familja kommer hem , hare så bra , hej svejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0