vad ska jag göra ??

Hej allesammans igen !
jag håller på att bli galen av ensamhet... det finns en pojke som varit efter mig väldigt länge nu, t.o.m. under min tid tillsammans med världens goaste kille johan blomberg :) men nu när det är slut med johan :( har han typ tagit avstånd och är väldigt annorlunda :( min första tanke då var "är jag inte lika intressant och attraktiv som singel? vill han bara ha mig när jag inte är tillgänglig?" vad ska man ta sig till med sånt lixom :/ ? jag känner att den här pojken skulle kunna få mig att sluta gråta över johan och få mig att se framåt och inte bara blicka tillbaka på tiden med johan .. jag vill känna hopp om ny kärlek men jag kan inte det eftersom jag är så förbannat intresserad av johan och det kommer inte bli något mer än bara vänner .. vad ska jag göra hela sommaren då ? sova , sitta ensam hemma och bara ha tråkigt ? neej jag ska ut & ha roligt & finna ny kärlek , men har jag den orken? nej det har jag inte . men den här pojken skulle lätt kunna uppmuntra mig att få hopp igen .. snälla ..

ska sova nu , god natt & hare göttans .. pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0