18 December 1990 - 25 Oktober 2008

idag (5november) var den jobbigaste dagen i mitt liv .. det var så himla jobbigt att behöva gå in i kyrkan och sitta där och höra alls gråt .. att se din mamma , hur hon mådde, det var hemskt .. varför skulle det här hände ? du förtjänar att leva längre, vaken vi eller du var/är redo att släppa taget och säga farväl ..
du låg där längst fram i kistan och alla gick fram och sa farväl till dig och såg dig ligga där .. du var så vacker som alltid .. vår ängel Jim .. vi alla väntade bara på att du skulle öppna ögonen och andas igen och komma tillbaka till oss, men det var bara en önskan , som tyvärr inte gick i uppfyllelse .. vi saknar dig så ..<3
det tog en väldigt lång tid för mig att gå fram till kistan . jag bröt ihop när jag såg dig ligga där, jag kan inte fatta att du verkligen är borta ..
under tiden jag satt på bänken och tänkte på alla minnen jag har med dig och vilken underbar människa du var , satt jag och hoppades på att du skulle öppna ögonen och komma tillbaka till oss . jag tänkte även att om jag inte gick fram och såg dig ligga där , livlös :'( så kankse du skulle komma tillbaka till oss snart, om jag inte sa farväl .. men jag vet att det inte skulle hända , för sånt händer bara i sagor , olyckligt nog :'( . jag förstår inte hur jag ska klara av att leva utan ditt fina leende och ditt underbara skratt .. alltid när jag mådde dåligt kunde jag prata med dig, du visste alltid vad jag skulle göra för att göra saken bättre . du piggade alltid upp mig och fick mig alltid att må så himla bra igen . vem ska nu göra det ? jag har förlorat mig enda riktiga vän föralltid :'( det är otroligt jobbigt att leva med den tanken ..
jag saknar dig nå otroligt mycket , jag saknar våra telefonsamtal, våra roliga msn chattar och dina roliga miiner i camen som du alltid gjorde som jag alltid "råkade" printa som du blev så arg för .. jag saknar lukten av dig, jag saknar din röst, dina kramar, dina otroligt dåliga men roliga skämt, dina pussar, jag saknar allt med dig . kom bara tillbaka så blir allting bra igen . du var så otroligt älskad av alla och vi saknar dig så mycket .. vaka över oss, vi behöver dig fortfarande !
vila i frid nu älskade vän ..  tänker på dig och saknar dig .. vi ses snart ..
Jag älskar dig nå otroligt mycket JIM SÖDERBERG <3<3

 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0