FN-rollspel

haft fn-rollspel med skolan i stadshuset onsdag och torsdag , det var roligt & intressant . det var kul att se hur även dom som går räddningstjänst angagerade sig i detta och det var även 2 räddningtjänst elever som vann pris, en för bästa angageman och en för bästa talare .. mycket roligt .. jag var kina tillsammans med sofie, pettsson, carro & mackan  ..

jag vill även säga att jag är oerhört förbannad på min skola som är så jävla elaka .. min bästa killkompis Jim dog för ca 1månad sedan och idag var hans begravning :'( jag gick till min lärare och bad om ledigt för att gå på begravningen men då säger hon att skolan inte kan tillåta att jag har ledigt under fn-rollspelen och att det är viktigt att jag är där för att det är väldigt betygsgrundande osv .. men många andra fick då fan vara lediga, och då undrar jag vad fan är en bättre orsak till att vara ledig än begravning ? det fattar inte jag ..
sen förstår jag er som tycker jag är dum som inte trotsar skolan och går på begravningen iaf, men jag vet att Jim verkligen inte skulle vilja att jag gick på hans begravning och riskerar dåligt betyg .. det skulle han inte vilja, han blev galen på mig då jag bara var hemma från skolan för att jag hade ont i huvdet osv .
han ville att jag skulle göra så gott jag kunde för att få bra betyg och en bra framtid ..
jag är väldigt ledsen att jag inte kunde vara på Jims begravning , jag får istället göra ett besök vid hans grav och säga adjö , jag tänker besöka hans grav så ofta jag kan ..
Vila i frid nu älskade vän , JAG ÄLSKAR DIG NÅ OTROLIGT <3 OCH KOMMER SAKNA DIG JÄTTE MYCKET ! TÄNKER PÅ DIG HELA TIDEN ... DU KOMMER ALLTID ATT FINNAS I MITT HJÄRTA ! JAG ÄLSKAR DIG FÖRALLTID !!!<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0