helgen

fredag:
spenderades med wow & film , riktigt skönt att bara vara hemma och inte göra något speciellt lixom ,

Lördag:
på dagen vart det t att tare lite lugnt med wow åså , mor har varit hemma & vart sjuk sedan i torsdags så hon har varit lite seg åså så hon ville att jag & far skulle åka & hyra film åt henne så det gjrode vi och tog en tripp till kalasgott och köpte godis, jag sa till mig själv att bara köpa lite godis , men det blev godis för 56kr :P haha ..
vi hyrde 3 filmer , eller mor&far&jag hyrde 2 och min syster 1 , emmas film- superhero movie , eller nå sånt , våra- The List och Safe Harbour , jag har faktiskt inte sett någon av dom än , men jag ska kolla på någon av dom senare .
åkte hem åt mat och satte mig & spela lite till , plötsligt så bestämmer jag & johan att jag ska komma t han och spela och sova där :) så jag packar ihop min kära dator och en liten väska så får jag skjuts av far till johan ,
kvällen/natten spenderades där , åkte upp till ica åt daniel(johans bror) och köpte 3 6-pack öl och snus :P lite skämmigt när jag står där , det kommer in 2 killar & ställer sig bakom mig , plötsligt säger en av dom : "ska lilla du dricka allt det där ;)?" jag svarar inte för jag skämdes så jävligt så jag bara log lite fjantigt åt han :P haha .
sen spenderades kvällen med wow, msn, godis, ravioli, ÖL, film .. mycket mysigt .. Kul & umgås med lilla Johan lite :)

Söndag:
vaknade upp hos johan , mysigt :) , städade lite sen åkte jag hem och har sedan dess suttit vid datan & spelat wow :P ska ta & läsa lite natur snart tror jag ..
har ju faktiskt en extra dag helg så kan ju vara uppe lite längre :)


morgon dagen kommer att spenderas med mamma :) roligt roligt , ska ta en sväng på stan , äta lunch, och sen ikea :D
kan ska inhandla något nytt fint imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0