lördag & söndag

igår på dagen blev det t att tare lite lugnt , var lite bakis , men sen mot 6 tog jag, annika och johanna , min mammas bil och åkte till Sala för att göra ett besök hos Corre :) vi körde en liten sighetsing i lilla Sala :D åkte hem vid halv 9 typ :) riktigt skojj ..
när jag kom hem blevre OTH och B&J , mysigt värre . sen blevre lite promenad med Jessica :)
sen sov jag bara :P somnade vid 5 och vaknade av mamma klockan 1 :D haha .
idag blire samma ska som igår , jag ska inte göra nå annat , ska inte gå utanför min ytterdörr om jag inte måste förstås ..
skulle kollat på blom&lövets innebandymatch men jag har sån förbannad huvudvärk så vi får se hur det blir med det . men tror inte det blir någon , måste åk om 1,5 timmar då och jag är inte så pepp på att springa in i duschen nu :p

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0