måndag

ledig på måndagar så denna dag spenderades med mor & lillasyster :) det var ett tag sen vi gjorde något bara vi så det var riktigt skojj , även om jag & emma inte kommer så bra överns jämt :P hehe . men vi hade kul :) älskar er <3
vi gick först på stan för att kolla lite julklappar åså så vi slipper vara ute sen sista veckorna som alla andra , hehe . vi är smarta vi xD , jag köpte till mig från mormor ett par jeans och en top ifrån gina och emma ett par jeans från JC från mormor :)
sen åt vi på saffets , alla åt bakad potatis med kycklig curry röra och varsin dricka :) mysigt .. efter det åkte vi till IKEA där det skulle inhandlas en hylla och glödlampor , men det blev lite mer saker , bl.a. en fotpall till mig som jag ska ha som data stol för stolen jag har nu är för hög , får sjukt ont i ryggen av att sitta på den så det fick bli en lite lägre pall :)
vi tog en fika på IKEA , jag åt en morotskaka , mycket mycket gott :)
sen blev det t att åka t elgiganten för mamma skulle kolla på en ny telefon som hon sulle köpa efter jul , hehe . jag passade på & höra hur det gick med min mobil som vart på lagning i 2,5 veckor , hehe .
när jag frågar det säger jag att jag inte fick någon kod att kolla service statusen på deras hemsida med , men samtidigt osm jag säger det ser jag att koden står på service kvittot :$ skämmigt !
sen säger han att han kan kolla iaf när jag ändå är där , då visar det sig att telefonen legat hos dom sedan i torsdags , haha . dom hade ksickat sms till mig , men dock till mitt gamla nummer , smarton .. haha .. men nu har jag iaf fått tillbaka min vanliga telefon , hoppas den går sönder snart igen för då får jag pengarna tillbaka och kan köpa ny telefon :D hehe . fast den får gärna klara sig fram till mellandagarna ;) hehe . har man tur kanske det finns någon av dom mobilerna jag vill ha på mellandagsrean ;D hehe . hoppas på det (Y) ..

ne nu ska jag sova så jag orkar upp imorn , plugga till provet på hålan imorn , har natur prov imorn klockan 1 och hål mellan 10.30 till 13 ;D så har ju tid på mig att plugga:D kanoners (Y)

ta en cigg med johan imorn innan skolan börjar ;D stort + och tack till dig grabben <3

god natt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0