ojdå

ojsan hoppsan ser att det är ett tag sen jag skrev fan :P hahah . sorry fan men har bara inte haft tid & orken att skriva så mycket senaste veckan ..

jag har pluggat en del och sovit en jävla massa faktiskt & kör lite bil osv, så tiden för bloggande har lixom inte funnits där ..

helgen bjöd till fest, fredags vart det korgen med carro, mathilda, linn & elin , började med förkrök hos elin med bål, chips, godis & singstar ;D mycket skoj . jag krossade faktiskt carro på några låtar , bra gjort angeelica ;D haha . sen bar det av ner på stan för att möta dogge för att gå till silk ;D dansade , drack öl och träffade folk där, skojj ;D
när jag klivit av bussen hemma ringer min älskade sofs mig , gissa om jag blev nå glad över att höra hennes röst då , love you girly <3
träffade sedan en mycket sööt unge ;)<3

lördagen bjöd till baksmälla, kalas, hälla & wow hos johan .. skojj .
kalas hos min morbror för hans fru hade fyllt år, bjöds på god mat, inbakad kycklingfilé med potatisgratäng och champinjonsås , mums mums ;D min morbror hällde som vanligt i mig en massa alkohol , haha . fick även ta med med lite hem , tackar ;D . efteråt blev det t att åka hem t johan blomberg & spela wow & umgås med han & johan åström . jag somnade vid halv 12 eller så :P

söndagen bjöd även den till kalas , men denna gång i sala hos "farmor" som fyllt år , det blev kalops , mycket gott . efter maten blev det lite gbg stop (ett kortspel) , lilla angeelica vann , typ 3gången jag gör det på 6år :P haha . vann för övrigt 50kr ;D
efter spelet bjöds det till fika, tårta och chokladmuffins med grädde ;D smarrigt värre .
jag övningskörde hem från sala , det gick väldigt bra , jag funderar seriöst på att inte ta körkort ännu , jag orkar inte , jag är för lat för det tror jag fan . men men får väll se hur jag gör ..

måndagen bjöd till att träffa anton, johanx2, mirre & JESSICA <3 åt pizza på råbyrian och sen blevre t att gå hem t mig & kolla tv med johan blomberg , sovs det :D mysigt med sömn , älskar natten<3 haha .

tisdagen bjöd till skola, prov i natur, hem & kolla oth, frysa & pommes m korv ;D haha .
sitter atm här & skriver lite & smsar med en sööt unge ;D hhaa . ringde nyss sofs & va lite nördig med att vara nervös och shit :P tror att jag har en liten sån där pirrig magkänsla , vet ni vad det betyder :O ? haha . shiit det får inte vara sant asså !
men men ska senare iväg & handla med mor&far ;D storhandla , köpa pepparkaksdeg , gottigott ;D sen blire bänkad framför tvn ;D

aja hörs då ;)

- im happy i think .. wounder if u´re the reason to that ^o) ?

Kommentarer
Postat av: Sofs

Du skickade aldrig någon uppdatering på fortsättningen<3

2008-11-26 @ 17:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0