slisk = silk = helt okej skoj :D

gårdagen spenderades med jessica först, vi dorg en sväng på stan med lite fönstershopping, spicy och träffade på carro & roffe som även dom satt på spicy och snackade skit och njöt av maten :) hehe .
sen efter stan blevre t att åka hem, äta mat och tare lite lugnt , fixa sig lite för det vankades utgång med carro :)
jag & jessica satt & pratade lite och drack lite smått ..
carro kom och städade mitt rum , betalade henne för att göra det så vi skulle gå på konrad .. men det blev ju inte konrad för hon var fyllechaffis så jag fick stå i kön själv i 50minuter och när dom andra väl kom (carro &co) så orkade inte dom stå i den långa kön så , dom andra åkte hem och jag & carro tjaffsade en aning länge om vi skulle till slisk eller om vi skulle hem , men då ringde jimmy & sa att han ville träffa mig :D happy ! , träffade han utanför slisk och tjatade på han att han skulle med in men han ville inte så jag & carro gick in själva , men efter 3minuter kom han oxå ;) hehe . han hittade sina polare ,
jag & carro gick vidare och hittade bäckis, wicktor och patric :)
vi hade riktigt skojj med dans och vänner :) fick en öl av jimmy & många många pussar :$ hehe . happy !
drog en kebabtallrik på tip top efteråt , skjutsade hem bäckis och patric sen blevre hem och titta på one tree hill & sova :)

tack så mycket för en trevlig kväll :) ni är bara för bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0