torsdag

började halv 1 idag , hade spanska till 2 sen vare historia som vi hade i typ 15minuter sen fick vi gå hem :P haha , värt som fan asså .
åkte till erikslund & kollade på skor med mor ;D vi hittade varsina par så vi tänkte vara snälla å låta micke ett par oxå så vi gick in på catalog en snabbis & kollade lite , köpte en ny bh :P haha . åkte sen till donken & köpte mat åt mig sen bar det av hemåt , var hemma en liten stund , åkte sen & hämtade micke vid halv 5 åkte t erikslund & kollade skor igen , köpte varsina par ;D najs najs ..
så blir väll t att inviga dom imorn antar jag ;D skojjs .
sen har jag sjungit singstar med familjen och nu sitter jag här ;D
ska ta & göra nå vettigt nu tror jag , alltså spela wow ;D hhaha . inte gjort det sen i söndags faktiskt , + till mig där ;D och en guld stjära ;D hahha .
hoojs


GRATTIS PETTSON TILL KÖRKORTET ;D <3


JIM SÖDERBERG ÄLSKLING , JAG SAKNAR DIG SÅ JÄVLIGT MYCKET ! TÄNKER PÅ DIG HELA TIDEN ! KOM TILLBAKA ! JAG BEHÖVER DIG SÅ FÖRBANNAT JÄVLA MYCKET ! JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT ÄLSKLINGE <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0