aargh

kommit hem från skolan ganska precis , jobbat med fn-rollspelet med pettsson & lite med mackan , han att & kollade i min skolkatalog som jag köpte idag , fast när jag hämtat den ångrade jag mig ganska direkt , för wenströmska och rubeck är ju fan inte med i den , vilka jävla töntar som har gjort en jävla egen skolkatalog , vafan då för ?
sen fick jag dessutom reda på att jag inte kan följa med på studentkryssningen den 17/4 för då är jag på utlandspraktik i moldavien , åker den 14 och kommer hem den 28 , så jävla segt ..
men men , inget man kan göra något åt ...
nu ska jag iaf försöka göra klart min historia för det är fan ett måste nu , do andra fick sitt betyg idag och jag har inte ens lämnat in min och den skulle vara inne för 2 veckor sedan imorn :/ fan jag är verkligen sämst , jag lovade verkligen min mamma & mormor att jag skulle sköta allt arbete osv i år . men hur har det gått ? jo helt åt helvete . fy fan på mig , dessutom har jag 2 prov som ligger och väntar på att jag ska göra dom , ett av dom skulle jag haft förra veckan och den andra veckan innan :/ måste ju fan göra dom innan lovet , hur fan jag nu ska hinna det :S
aja fy fan nu ska jag ta tag i mig själv , ska plugga satan nu , dessutom har jag bara 1 vecka på mig att göra klart 2 biståndsarbeten :/ fy fan , annars blire ingen resa för mig :O
jag blev helt plötsligt värsta motiverad till att plugga, shit vad äre som händer med mej :P haha .
men ska iaf göra det nu , hojs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0