buzz & caroline

bäästa caroline har precis varit här , vi fixade med roffes 18års present först , den är lite speciell för ingen verkligen ingen annan i världen har den/det , inte ens någon annan i universum har den/det .. så det är väldigt unikt och personligt för just honom , så det ska bli spännande att ge honom den/det sen , hehe .
jag och caroline har dessutom spelat buzz the music quiz för att hon måste verkligen träna tills roffe kommer hem ifrån spaninen , för den skiten är ju där och steker nu medans vi är hemma här i regnet , fast visserligen är det mysigt med regn men hade hellre vart i spanien just nu faktiskt och stekt och bara druckit skit gooooooda drinka , så jävla orättvist , men iaf tillbaka till buzz, carro var skit kaxig innan vi började spela om att hon skulle spöa mig , men tror ni hon gjorde det ? nej självklat inte , hon kom inte ens in på poäng listan :P suckers ;D haha . men nu ska jag iaf hoppa in idsuchen sen ska jag kolla på Mamma mia och äta gurka med sorcream & onion dip och COOOOOLA :D något efterlängtat asså . imorn blire ner t rocklunda och sälja matchprogram med Elin innan matchen VIK-BORÅS , carro kommer dit oxå innan matchen , hon ska inte sälja men hon ska med på matchen , imorn vinner VIK .. så kom igen nu VIK ;) hahah .
efter matchen blire kanske party med jessica om jag orkar , vi får se ;)
skriver mer imorn , hare bra , god natt fan ;) hoojs ♥


- rofffffs <3:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0