dagen efter - lördag

så här dagen efter krogen mår man inte så bra , eller iaf inte jag :P haha .
jag sov från 4 igår till halv 2 idag då carro hämtade sina saker , sen somnade jag om direkt igen till halv 4 ..
då gick jag in i duschen , grabbsen kom vid 4-halv 5 och hämtade sina saker ,

igår var väldigt väldigt roligt :) det går inte att ha tråkigt när man är med carro och grabbarna .. tråkiga var bara att bäckis dissade oss för att åka till någon brud , men men , vi hade skojj iaf utan honom , fast hade varit roligare om han varit med tror jag ..
träffade Emms & simon där inne :) roligt , länge sen jag träffade dom :/

idag ska jag iaf hem t johan & glo på film och spela lite wow tror jag , annars blire bare film :)

tack alla för en trevlig & rolig kväll igår :) det lär vi göra om :D
 jag & carro med roffe i bakgrunden :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0