det var en gång

hehe , kom inte på någon bra rubrik lixom :P haha . så det fick bli en liten onödig typ :P haha
har iaf varit i skolan idag och jobbat med FNrollspelet och vart på kyrkogården och tittat på gravar osv :/ ganska skojj faktiskt , det blev spicy med slem & pettsson ..
jag köpte en bröstbakelse på systrarna eriksson , 4kr av priset gick till cancerfonden :D hehe . dagens goda gärning lixom :D
men nu ska jag tare lite lugnt en stund , ska kanske på hockey sen om jag orkar , borde skriva klart mitt historia arbete men jag har inte den orken atm , så jag får ta & göra det någon annan gång , jag är inte tillräckligt på topp för det idag ..
ska iaf hem till johan senare , ska på rättegång med honom imorn :/ stackarn :(

men ska spela lite wow nu eller titta på OTH , vi får se vad jag väljer :P huhu .
hoojs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0