:(

hemma igen , kollade på fotbollen hos mackan sen blevre lite spel ,
riktigt skoj & umgås med er så jag får något annat att tänka på ...
problemet nu är bara vad jag ska göra resten av kvällen ?
finns ju lixom inget att göra , kollar jag på film så somnar jag när som helst och det vill jag inte göra ....
måste dessutom bädda min säng , jag har inga lakan i den , så den lockar mig inte direkt .
jag vet fan inte ens vad det är för jävla lakan & shit jag ska ha . fan va jobbigt allt ska vara ...
men men ska väll gå in till syrran & hämta lakan skit och bädda säng fan så jag kan krypa ner där och kolla film,
finns ju lixom inte så mycket annat att göra , vill träffa J men han är långt bort tydligen så det sket sig ju :/
god natt för er som mår bra och hejrå t er som inte mår bra ..


- jag tycker om dig J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0