finally

blev klar med historian , det känns faktiskt skönt nu, som om en stor börda hade lättat från mina axlar . nästan iaf , nu måste jag bara skriva mitt jävla svenska tal som jag ska hålla på fredag :/ så jag får väll ta & fixa det någon dag , för det kan jag ju faktiskt inte skjuta på , måste hålla det på fredag:P
men nu ska jag kolla på ugly betty, christine och brothers&sisters ..
så god natt , hare bra , hoojs

- måste bara säga ttack för att du finns , utan dig hade jag aldrig fått styrkan och orken till att klara allt det här .. jag visste att du kunde vara snäll , jag visste det innerstinne , så glad att du faktiskt kunde inse det själv oxå .. det tog lite tid men du gjorde det tillslut , och jag är glad för det .. du är en bra person , du betyder väldigt mycket för mig .. iloveyou<3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0