hemmmmma

sitter nu hemma och fixar med musik för jag ska bränna en ny skiva till lilla caroline som sitter i sin bil och lyssnar på 10år gammal musik och klagar på att hon inte har någon bra skiva så nu hjar jag tagit mig i kragen och bränt en åt henne , eller jag ska göra det , jag har inge brännar program på min data så får gå ut till far & fixa det , men har iaf lagt in musiken på ett usb minne , det blev typ 100 låtar ;D feting najs , då blire party i hennes bil , vi lär ju aldrig hinna lyssna igenom skivan på en gång iaf :P haha .
hon kommer iaf hit sen efter hennes träning ;) hon ska få kolla på desperete housewives hos mig för hon missade det i tisdags , hehe . och jag har ju hela säsongen så ;) hehe .
men ska bränna skivan nu så den är klar tills hon kommer ;)
hare bra , hoojs ;)

- roffffffs :$<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0