historia

nu har jag hållit på med mitt historia arbete sedan jag skrev sist och det är snart 4timmar sedan :O asså visst har ajg tagit pauser men iaf , 4timmar och har bara skrivit 3,5sidor :S det är ju fan helt jävla galet .. jag borde fan inte gå i skolan, jag är fan för blåst för det egentligen :O men men måste man så måste man . ne nu ska jag fan ta & lägga på ett kål så jag blir klar snart , ska hämta mamma på jobbet snart och efter det ska jag fan ta & kolla på gossip girl & one tree hill , har ju faktiskt fixat sjunde avsnittet av båda nu , sjunde på andra säsongen av gossip och sjunde på sjätte säsongen av OTH :D längtat efter dom måste jag säga :P
ne ska göra klart skiten nu , hoojs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0