hmmm arg? glad?

precis kommit hem ifrån skolan , har vart & handlat med mor&far och va även förbi media markt och kollade hur det går för dom med min tv som jag har lämnat in där för 4veckor sedan som dom sa skulle ta max 2veckor att laga :@ så nu har jag lixom väntat 2 extra veckor och den är inte klar än :@ börjar bli väldigt arg nu , men gubben vi pratade med skulle iaf ringa dom på måndag det första han gjorde så fort dom öppnade och sen höra av sig till oss , säger odm attodm inte börjat titta på den än då fan eldar jag ner media markt ! ne men då ska jag fan ha tillbaka hälften av pengarna eller en helt ny tv !!! åkte sedan till nybygge (där jag gick 7-9) och skulle hämta min lillasyster , då träffade jag min förra idrottslärare göran :D han var verkligen den bästa läraren jag haft , så det var kul & träffa han , och han vart glad över att se mig verkade det som :) han kramade om mig iaf , hehe . vi pratade lite åså , kul :)

för övrigt så ka jag börja fixa mig snart , ska åka till rocklunda om 3timmar typ , sen efter blire kanske party med jessica , så måste fixa mig innan hockeyn :/ , orkar nog visserligen inte , vi får se om typ 1 timme hur jag känner då .
ska ta nå & käka nu tror jag och kolla på days ;) hehe .
hare bra , hoojs

- rofffs <3
• du är så söööt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0