hockey & fest ?

precis blivit klar , har fixat mig osv inför kvällen . när jag var klar blev jag självklart skit trött & osäker på om jag vill gå på fest efter matchen , så det känns lite ovärt att jag har fixat mig så här mycket om jag inte ska på fest sen , folk kommer ju tro att jag är dum i huvudet som går på hockey så fixad :P haha . men men dom får tycka det då , jag ska ju faktiskt kanske göra något efter matchen .. fast jag är jävligt trött så jag kanske bara åker hem och sover efter matchen ;) hehe ..
men nu ska jag ta mig en drink och sen ska jag väll typ kolla på film eller nått innan jag ska åka till rocklunda och sälja matchprogram .. ska vara där innan 6 tillsammans med elin och vid typ halv 7 kommer carro dit oxå , bara jag egentligens om ska sälja men elin är snäll & kommer hon med för att hålla mig sällskap , tack :) hehe .
hörs senare , kanske sent ifall om jag åker på fest eller inte ..
hoojs

- rofffffs <3

angeelica stenvi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0