idioter

som sagt har varit på bio med jessica , filmen var bra , fast dom 2 innan va bättre , men den här var bra iaf , en sög ju inte , men den va heller inte bääst . men helt klart sevärd ..
på bion satt det ett gäng utlänningar 2-3rader bakom oss och snackade hela jävla filmen och apploderade osv , folk skrek "håll käften" å grejer åt dom hela tiden , men inte fan fattade dom jävla utvecklingsstörda missfostren att man ska hålla keften på en bio heller , nej dom fortsatte , jävla idioter ! vart så jävla förbannad , synd att jag inte hade carro med mej , hon hade fan slagat dom riktigt hårt om hon hade vart där . så det var synd , next time carro ;)  hehe .
men nu ska jag iaf lägga mig en sväng innan matte ringer & dampar på mig :P haha . men men , höörs , ska sova så gott inatt & så länge imorn , hoojs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0