körlektion

usch nu ska jag snart åka ner till gruvegårds och köra bil , jag är verkligen inte pepp på det , asså jag är pepp på & köra när jag kör hemma men inte när jag ska köra där , varför äre så ? jävligt jobbigt äre iaf ..

åh måste städa mitt rum oxå , inte så pepp på det heller . och jag kan inte göra det idag för idag kommer mina favorit tjejer hit :) Sofs & carro :) , vi ska ha så roligt , fast jag måste plugga bistånd till provet imorn oxå :O gaaaah , och måste plugga naturkunskap tills på torsdag nästa vecka, jobbit läge .. fast egentligen är jag ledig nästa torsdag så det är bra ;) hehe . får se hur jag gör med den saken iaf . hare bra , hoojs

- YAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0