KROGEEEEEEEEEEEEN :D:D

äntligen bär det av ut på krogen igen , ska ut med roffe, bäckis, patrik och CARRO :D jag och carro har inte varit ut sedan i maj tillsammans :O det är fan nästan ett halvår sedan vi var ut tillsammans :O helt galet , men ikväll ska vi fan rocka loss , ska ha så jävla roligt , matchande outfits å allt :)
jag sitter just nu & dricker öl i min ensamhet och försöker fixa mig men vet inte riktigt hur jag ska se ut ikväll ännu mindre vet jag vad jag ska ha på mig för någe :O jag kan verkligen inte bestämma mig , jag ska ha iaf en guldig/vit tröja som jag & carro har likadana som vi ska ha , men vad jag ska ha till kan jag inte komma på , jobbigt läge fan .. lägger upp en bild sen på hur det blev :) hehe . hoojs så länge , måste fixa mig klart nu , grabbsen kanske kommer vid halv 8 man vet aldrig jag sa närsomhelst efter halv 8 så vi får väll se när dom dyker upp , jag ska iaf kolla på Tila Tequila när jag är klar , hehe :) fan börjar bli lite onyktert nu :) fan va najs , finally :D:D:D

- remember tonight because its the beginning of eternity !

- jag är glad igen :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0